19.01.2007

19Ocak2007 14:36, Cuma
Konu:
bugün cumaaaa…!

Merhaba,
Herkese neşeli ve keyifli bir haftasonu diliyorum,

İkisi de Brüksel’deki NATO karargâhında çalışıyordu; ama hiçbir zaman karşılıklı oturup konuşmamışlardı. Birbirlerini tanımaları iş ortamında ayaküstü, rastgele karşılaşmalardan ileri gitmiyordu. Bir gün öğle yemeğinde rastlantı sonucu aynı masaya oturdular. Bir yandan yemek yiyor, bir yandan da konuşuyorlar, günlük işlerinin ne denli yoğun olduğunu, akşam saat kaçta iş yerinden ayrıldıklarını birbirlerine anlatıyorlardı.

Birinci adam yemeğini bitirdi ve sandalyesinin arkasına yaslanarak, “Ben işlerimi saat beşe değin bitiriyorum” dedi. Öteki adam, “Ne güzel” dedi. “Ben her gün neredeyse gece yarılarına değin çalışıyorum. İşim bir türlü bitmek bilmiyor. Peki, siz işlerinizi bu denli erken nasıl bitirebiliyorsunuz?”

Adam, önünde duran kahveden bir yudum içtikten sonra “Kolayı var” dedi. Arkasından önemli bir gizi açıklayacakmış gibi karşısındaki adama doğru eğilerek “Ama aramızda kalsın” dedi. “Kabarık ya da karışık bir dosya geldiğinde, üzerine ‘Mr. Brown tarafından incelenecek’ yazıp kurtuluyorum. Nasıl olsa her kuruluşta bir Mr. Brown kesinlikle vardır.”

Bu açıklamaları dinleyen öteki adam başını kaldırdı, yutkundu ve sinirli bir biçimde şunları söyledi:
“Mr. Brown benim!”

Bir Cevap Yazın

