27.05.2011

27 Mayıs 2011 14:05, Cuma
Konu:
bugün cumaaa…!

Merhaba,
Herkese keyifli ve neşeli bir haftasonu diliyorum

Olaylar karşısındaki tavrımız, zaman zaman bizim kabul edilebilir gördüğümüz durumlar başkaları tarafından değerlendirildiğinde aşırı riskli, imkânsız bulunabilir. Örneğin bizim almakta tereddüt etmediğimiz bir risk başkaları tarafından değerlendirildiğinde çılgınlık olarak tanımlanabilir pekâla. Zaten son zamanlarda çılgın projeler de aldı başını yürüdü böyle olunca bu haftanın konusu çılgınlık. Sözü daha fazla uzatmadan işte bu haftanın gerçeğe dayalı hikayesi;

Hayatınızda yaptığınız en büyük çılgınlık nedir?

Altı yaşımdayken Anamur’da yaşıyorduk, o ara bir şekilde sık sık ev hapsindeydim ve evden kaçmaya karar vermiştim. Babamın bir arkaşının

“Anamur’dan Kıbrıs çok yakın, çok rahat yüzerim” demesi

ve bana başka bir gün

“sen benden daha iyi yüzmeye başladın artık!” demesinin gazıyla evden kaçma planım netlik kazandı.

Sabah 8 itibariyle Anamurdan Kıbrıs’a yüzmeye başladım. Boynumda ablamdan çaldığım Bluejean ya da Hey gibi bir derginin verdiği su geçirmez plastik bir cüzdan vardı, içi şeker doluydu. Ara ara durup ağzıma bir şeker atıp yüzmeye devam ediyordum. Sonunda güneş tepeye geldi, öğlen olmuştu ve ben denizin ortasında olduğumu düşünüyordum, kıyı görünmüyordu artık.

Bir süre sonra sahil güvenlik caretta caretta kaplumbağası sanıp motoruyla yanıma yanaştı. Ne yaptığımı sordu olabildiğince sakin,

“Kıbrıs’a gidiyorum” dedim.

O da

“ben götüreyim, daha hızlı gidersin” dedi,

Çok yorulmuştum, ‘iyi fikir’ diye düşünüp bindim motora. Tabii gerisin geri kıyıya döndük. Sahil güvenlik abi bana bu hikâyeyi asla annemlere anlatmamam gerektiğini tembihledi, bir daha yüzmeme izin vermeyeceklerini söyledi. Yaklaşık 10 yıl öncesine kadar kimseye bahsetmedim bu hikâyeden…

Kaynak : Timeout İstanbul Mayıs Sayısı AYLİN GÜNGÖR -Bant Dergisi Genel Yayın Yönetmeni

Bir Cevap Yazın

