Bulutların İçinde Yüzmek

Güneşin batıp havanın kararmasıyla rüzgarın da yağan karın da şiddeti arttı. Bu gidişle uzaklardaki dağların tepesi ve yamaçları sabaha bembeyaz olacak. Yüzümü yalayıp geçen hava hafifçe ürpertiyor, başımı eğiyorum ve mavilik çepeçevre sarıyor beni. Başımı kaldırıyorum, sanki bir bulutun içindeyim. Gülümseyerek masal kitaplarında okuduğum şeyi yaşamakta olduğumu geçiriyorum içimden; “bulutların içinde yüzüyorum”.

Orucoglu_3

Kar atıştırırken 33 derece olan havuzun içindeyim, havuzun yüzeyindeki su mütamadiyen buharlaşıyor. Bu buharlaşma rüzgarla birleşince insanı bir bulutun içindeymiş gibi hissettiriyor. Yüzerken havuzun maviliği ile dışarının buharı içiçe geçiyor. Maviliklerde kulaç atıyorum, nefes almak için kafamı çıkardığımda bulutun içindeyim. Bu tecrübeyi yaşamak isteyenler için Türkiye’nin ilk 5 yıldızlı termal oteli olan Oruçoğlu Termal Resort‘a ait izlenimlerimi paylaştığım yazının devamını Gezinim sitesinde, buradan okuyabilirsiniz.

Orucoglu_15

Bir Cevap Yazın

