26.12.2008

26 Aralık 2008 16:38, Cuma
Konu:
bugün Cumaaa…!

Merhaba,

29122006_yeni_yil

Herkese keyifli bir haftasonu diliyorum. Bugün 2008 yılının son cuması. Ben de biraz eskilere gittim; 5 sene olmuş bugün cumaaa..! konulu mailler göndermeye başlayalı. 2004 yılında 31 Aralık’ın Cuma olduğu gün gönderdiğim maili bu senenin son cumasında tekrar göndermek istedim.

Şimdiden 2009’da herşeyin gönlünüzce olmasını diliyorum,

31.12.2004 tarihli bugün cumaaaa…! maili

One thought on “26.12.2008

  1. Geri bildirim: Yeni Yıl Dilekleri | bugün cumaaa….!

Bir Cevap Yazın

